Cosmin Petre - blog cu subiecte interesante și despre oameni de succes!

03 iunie, 2014

Vacanţa unui ghid

Uneori ne punem întrebări. Cu siguranţă cu toţii facem asta.Chiar dacă primim răspunsuri sau nu o facem.Întrebările sunt care mai de care mai diverse.

Şi eu am avut la un moment dat unele legate de diverse meserii .Dar nu am găsit momentul să le pun persoanelor ce le practică. Au rămas fără răspuns.De exemplu cum ajunge şoferul unui mijloc de transport în comun la serviciu, cine îi aduce scrisorile poştaşului, de unde cumpără un vânzător lucrurile ce îi sunt necesare zi de zi.
Un lucru nu m-am întrebat sigur: cum îşi petrece vacanţa un ghid? Privind această meserie din afară avem impresia că ar fi într-o vacanţă permanentă. Cu toate că întrebarea nu mi-am pus-o în acest caz lucrurile stau tocmai pe dos. Mi s-a răspuns fără să întreb.

Despre Alexandra


Vă întrebaţi, evident cum e posibil ceea ce tocmai am afirmat.Ei bine, da, este! Nu de mult am fost în Grecia într-o vacanţă organizată cu ocazia Sărbătorilor de Paşti, ghid fiind o fată pe numele ei Alexandra. Deşi o am de mai mult timp în lista mea de Facebook noi ne-am cunoscut abia cu această ocazie.Ea este cea care mi-a răspuns printr-o postare pe pagina ei: "Zambet de vacanta!!!  in sfarsit a sosit ziua in care si eu plec in vacanta  de obicei, merg in vacantele altora :)) nu in propria mea vacanta.... but now I am readyyyyy!!!" insoţită de o fotografie în care ea zâmbeşte. Deci răspunsul e că face ceea ce face de obicei, călătoreşte, dar cu diferenţa e că acum nu mai are grija celorlaţi.
Au urmat o serie de mai multe poze  prin care ea ne-a împărtăşit cum face de obicei pe unde s-a dus. Dar şi aceasta vacanţă s-a terminat şi au urmat alte destinaţii şi vor urma altele până la următorea. 


Niciun comentariu: